KONTAKT

Prevádzkárka: Silvia Villárová Hocková, tel. +421 902 500 900

REZERVÁCIE

OTVÁRACIE HODINY REŠTAURÁCIE

Pondelok, Utorok, Streda, Štvrtok: 10.00 – 21.00 hod.
Piatok, Sobota: 9.00 – 24.00 hod.
Nedeľa : 9.00 – 21.00 hod.

AKO K NÁM

Auto: z hlavnej cesty I9 smer Prievidza – Žiar nad Hronom, medzi obcou Ráztočno a mestom Handlová je umiestnená smerová tabuľa Remata, odbočka je pri jazdeckom klube Navaho + autobusová zástavka. Následne sa prechádza tunelom, približne po 1 km sa dostanete na križovatku (3 smery), k Poniklecu vedie ľavá cesta, po 50 m parkovisko pri Ponikleci.

Vlak: smer Prievidza – Horná Štubňa, zastávka Remata. Zo zastávky sa vyberiete miernym chodníkom dole na asfaltovú cestu a odtiaľ zamierite vľavo po ceste na Poniklec, cca 15 min. peši po žltej značke smer Handlová.

Turisti/cyklisti: žltá turistická značka Handlová – Bralova Skala. Zo Skleného sa k nám dostanete cestou III. triedy číslo 2171, časť cesty je zjazdná len terénnymi autami.

Prímestská autobusová doprava na Rematu nejazdí. Môžete však využiť taxi služby z mesta Handlová, tel. č. 0948 420 666.

PARKOVANIE

Poniklec má dve parkoviská hneď pri chate.